اخبار

طرز کار دستگاه برش لیزر صنعتی

اگر شما هم به فکر راه اندازی کسب و کاری برای خود هستید می توانید از دستگاه لیزر صنعتی به عنوان یک ابزار سودآور برای ایده های مناسب و درآمدزایی خود استفاده کنید. به منظور افزایش کارایی و داشتن عملکرد مناسب بهتر است قبل از هر چیز با طرز کار این دستگاه پول ساز آشنا شوید.

دستگاه برش لیزر صنعتی

فرایند استفاده از لیزر برای برش اجسامی مانند چوب، فلزات، پارچه، چرم و قطعات دیگر را برش لیزر صنعتی می گویند. در حالت کلی، برش لیزری به واسطه یک پرتو نازکی از نور لیزر متمرکز شده برای ایجاد برش و حکاکی بر اساس یک الگو و اشکال سفارشی بر روی مواد مختلف به کار برده می شود. ساختار آن به صورت غیرتماسی و بر پایه حرارت است.

علاوه بر این تولید قطعات با طراحی پیچیده به صورت سفارشی سازی بدون نیاز به طراحی اولیه از جمله موارد استفاده دیگر دستگاه لیزر صنعتی است. مانند جعبه دستمال کاغذی، جواهرات، قاشق و چنگال. خیام لیزر یکی از مجموعه های فعال خدمات برش لیزر مشهد می باشد که با ارائه انواع خدمات برش لیزر توانسته است جایگاه خوبی در این صنعت پیدا کند.

در طول این فرایند، طرح به تصویر کشیده شده مورد نظر طبق خلاقیت و ایده پردازی خودتان بر روی سیستم عامل دستگاه لیزر بارگذاری می شود. در ادامه با کمک نرم افزار داخلی و برنامه از قبل تنظیم شده، طرح مورد نظر توسط نازل دستگاه بر روی جسم یا قطعه مورد نظر پیاده سازی می شود.

استفاده از دستگاه لیزر در صنایع مختلف برای ایجاد برش ها موجب می شود تا به دلیل دقت بالای دستگاه لیزر صنعتی، طرح نهایی با کیفیت بالایی تولید شود. علاوه بر این سرعت اجرای بالا نسبت به سایر روش های برش باعث سرعت بخشیدن به انجام کارها می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *